25 nov. 2013

Pasta de ardei

Ingrediente
4kg gogosari
ulei
sare grunjoasa
3 frunze dafin

Am gasit gogosarii acestia cam pe ultima suta de metri la o tanti care ma lasat sa imi aleg eu cat vreau si la pret bun,am pus si la congelator 2 pungulite dar am facut si vreo 5 borcanase de passta de ardei buna pt ciorbe tocanite, pt prima data cand fac, am fost multumita de ce a iesit.

Curatati gogosarii, taiati-i bucati si bagatii la blender. Ve-ti vedea cat sunt de zemosi, e incredibil cate zeama contin.Dupa am pus totul intr-o oala mare, impreuna cu 3 lg de sare si frunze de dafin pt aroma. Totul pui pe foc pana scade zeama,amestecand sa nu se lipeasca.

Spalam borcanele capacele, si punem la sfarsit pasta fierbinte, deasupra turnam 2 linguri de ulei de masline, punem capacul si le bagam in 2 paturi sa se raceasca in voie, dupa le depozitam in dulap.:)



Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics